Alla inlägg den 17 maj 2013

Av carolina steneros - 17 maj 2013 08:25

En dålig sak är att jag blivit röd i halsen och har ont, men äter massa hals tabletter så det ska väl gå över snart..
:)

Idag jobbar jag och kör taxi,
Min chef ringde precis och meddelade att jag får åka hem till han och byta bil nu när mitt delade pass börjar, till en stor bil, :D
Det är en bil som tar fler personer och kan få mer matkörningar och dyrare resor, så alltså kan man tjäna mer pengar med denna så jag byter gärna!
Plus att den bilen jag har nu, luktar äckligt..
Och stor bilen är mycke godare :) går inte lika snabbt men ska ju inte köra snabbt då ;)..

Min chef ar även sagt ( :D) att jag får ta med mej bilen hem på delade turen till Fkp, och hem ikväll så det tjänar jag massa tid och disel på :)) skönt!
Jag ställde upp och jobbade idag och imorgon och då gav han mej tjänster tillbaka, utan att jag behövde fråga!

Fint väder idag, så ska väl handla lite i Skövde nu, sen åka hem med det och vila lite, i solen kanske :)..

Ikväll blir det bara hem på en promenad och sen hemma mys själv :).. Så skönt att bara vara det ibland! :)

Passar på att va i solen så fort jag kan :)

Funderar på att skaffa mig en epilator så man slipper raka benen varannan dag :(.. Någon åsikt ang detta?
Är det bra med epilator? Och är det någon som kanske har en jag jag få prova en gång.. Så jag vet om jag klarar av smärtan! :P

Ha en bra dag nu!! :-))
Fredag och allt ju :))

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards