Alla inlägg den 14 maj 2013

Av carolina steneros - 14 maj 2013 22:26

I eftermiddags så blev det lite mys och en prat stund med min underbara bättre hälft Mikael :))
Det är alltid lika skönt att bara va nära honom, han är de viktigaste i mitt liv!! Utan tvekan!


Efter vår lilla kvalitets tid så åkte Mikael iväg till jobbet, han ska köra taxi inatt..
Då tog jag och stekte lite oxpytt och ett ägg.. Drack en celsius och efter en stund tog jag på mig skorna och hörlurarna och gav mig iväg på en kvällspromenad!
När jag gått 1.5 km typ så ringde Adelinn, då var hon vid station och mötte mej, sen följde hon med på en sväng, ca 3km!
En väldigt trevlig promenads bit och trevligt samtal! :)

Jag berättade hur Mikael hade sagt till mig att han såg verkligen när jag börjar tänka på nått, hur mina kugghjul i hjärnan försökte hamna rätt.. Och det roliga med detta var att Adelinn bara började skratta och sa att " ja men så är det verkligen!! "
Jaha?! Haha ;)
Men Adelinn sa att man märker det först när man verkligen lärt känna mig.. Skönt att två stycken i mitt liv verkligen känner mej på djupet! :)) <3

Nu när jag kom hem så tände jag lite ljus och satte på filmen Avatar!
Och dricker en celsius och äter lite frukt!
Mys faktor på hög nivå!! Men fattas endast en sak, min andra hälft, Mikael.

Nu ska jag bara slappa och njuta av ledigheten, för imorgon är det dags för dygn igen!..

Kram på er alla :)

Av carolina steneros - 14 maj 2013 14:22

Jag har haft en väldigt lyckad söndag och måndag med westen lära, och har fått Ragge att stå helt still, om jag så ska försöka hoppa upp på honom eller ligga på hans rygg, sätta mej bak o fram eller stå på honom.. Och Hasse följde mej som en hund! :))
Nöjd!
Nu ska jag fortsätta träna och träna på att komma upp smidigt på hästen!


Idag har jag varit på apt på jobbet, och har blandade känslor efter idag.. Jag vill veta hur det ser ut med min framtid hos den brukaren jag är nu.. Och de ska ha möte imorgon så imorgon eftermiddag kommer jag ringa min chef och hoppas på ett besked!
Jag vill veta om jag behöver söka nytt jobb eller om jag får stanna kvar eller får en ny brukare..
Jag hatar att inget veta!!! :( :(..

Jag hade massa saker jag ville ta upp här idag..
Men jag är helt trött i huvudet, för många tankar så orkar inte ens tänka på dom .. Då är de illa ;)..

Imorgon är det dygn igen sen på torsdag är jag ledig från o med 10.30 typ..

Kram på er..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards