Direktlänk till inlägg 7 maj 2013

Morgon promenad är ro för kroppen! :)

Av carolina steneros - 7 maj 2013 10:22

Idag vaknade jag av att Mikael ringde mig och pratade lite, han började 06.30 och jag börjar ju 09.00 när jag jobbar.. Blir så glad när han spontant bara vill ringa mej :)..

Men när vi lagt på märkte jag hur fint väder det vad idag, så tog på mig lite mys kläder och i med hörlurarna i öronen, sen tog jag en pw , såå otroligt skönt!

När jag kom tillbaka så åt jh lite havregrynsgröt och drack en celsius!
Bra lätt frukost!

Sen på med sköna arbetskläder, kjol idag :)..
Värmen är här!!! Jag är så lycklig!! Som jag längtat!! :D

Nu ska jag jobba mitt dygn och imorgon direkt efter jobbet ska jag hämta Adelinn 10.30 så ska vi ta en ridtur, handla lite mat i Skövde och lämna in min klocka, sen hem och duscha innan jag ska hamna i frisör stolen 16.00 :)..


Igår hade jag praktik till 13.00 sen ordnade jag lunch till mormor och va med henne i 2.5 timmar <3
Sen lämnade jag lite kläder på kemtvätten, och hälsade på Adelinn för en pratstund!

På kvällen blev det en kort biltur till floby där jag och Mikael åt lite mat på thai vagnen, och vi köpte årets första mjukglass efteråt för att svalka ner våra munnar för maten var super stark igår :P..

... Ha en bra dag nu allihopa! :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina steneros - 20 maj 2013 16:32

Jag har skaffat en mer läsvänlig och roligare blogg, Jag hoppas verkligen ni väljer att följa mig där istället..    www.stenerosa.blogg.se   Varmt välkommna!! =))    ...

Av carolina steneros - 18 maj 2013 23:30

Idag gick jag upp 10.00 och åkte iväg till Skövde för att köra taxi, jag körde in bra idag och kände mig nöjd med timlönen som blev, jag fick jobba hur länge jag ville idag men jag åkte hem vid 19.00 för att träffa Linda som kommit hit över helgen if...

Av carolina steneros - 17 maj 2013 08:25

En dålig sak är att jag blivit röd i halsen och har ont, men äter massa hals tabletter så det ska väl gå över snart.. :) Idag jobbar jag och kör taxi, Min chef ringde precis och meddelade att jag får åka hem till han och byta bil nu när mitt d...

Av carolina steneros - 16 maj 2013 20:48

Kinnekulle är ett väldigt fint ställe att åka runt på, för det är väldigt fint och finns väldigt mycket att titta på.. MEN! Idag åkte vi upp till restaurangen, kinnekulle gården.. Vilket skit ställe?! Trodde de skulle ha bra mat där men herregu...

Av carolina steneros - 15 maj 2013 20:58

Sitter just nu eller jag ligger just nu med den bärbara datorn på magen i sängen och tittar på shrek ^^ Det är en sån otroligt skön film! Och kan inte från gå att jag känner igen mig lite i åsnan :/ haha! Jag måste köpa skavsår plåster imorgo...

Ovido - Quiz & Flashcards