Alla inlägg den 9 maj 2013

Av carolina steneros - 9 maj 2013 11:01

Idag är de jobb igen då..
Och vaknade när Mikael gick till jobbet, redan 06.30 och det var fint väder och jag kunde inte somna om, så tog mig en lyxfrukost med vår nya brödrost ;) mummms!!

Sen tog jag och lastade in min cykel i bilen och körde ner till taxigaraget, Mikael behöver bilen hem ikväll, så jag tog ut cykeln igen och cyklade hem,
3,3 km var det typ och tog 12 minuter :P
Inte så värst bra träning direkt.. Och jag kunde inte ta en pw imorse för jag har skavsår på bägge fötterna och ont under vänster foten.. :(
((Gick en pw på 6km med Catja igår, och fick skoskav så gick i strumplästen hem sista 2km :P haha..))


Så satte mej lite framför tv innan jag cyklade till jobbet 700m bort :P

Jag får träna lite muskler under arbetet idag, vi har en sådan bra pilates boll och band man kan använda :)..

Jag längtar tills imorgon,
Då hämtar Mikael mig ifrån jobbet, så ska vi ha en förmiddag i Skövde, jag ska hämta nya taxi kläder och fixa längden på min nya klocka.. Bland annat :), blir säkert lunch någonstans ute i Skövde imorgon också :)..

Sen på eftermiddagen, så är det body pump 16.30 och sen ska jag hämta Adelinn och åka till stallet, där jag ska öva på att, barbacka komma upp på Ragge!
Jag har läst massa om teknik på ett forum på nätet, så ska försöka få in detta praktiskt imorgon :P
Så jag får träning så det räcker imorgon iaf :) .

På lördag är det jobb igen, och på söndag ska jag på westen träning, det ska bli kul att testa vad de ska visa oss :)..

Nästa vecka är det mycket mindre jobb,
Tack för det!!
Och så ska vi på husvisning på tisdagen, och vad jag längtar!!
Jag vill ha det huset sååå mycket, hoppas bara det ser bra ut inuti som på bilderna, och att ingen annan vill ha det :P
...





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards