Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

O'learys mat :(.. Och lite andra händelser från helgen :)

Av carolina steneros - 5 maj 2013 16:46

Fy fan vad jag är trött i kroppen idag.. Huvudet vill ut på pw o jogga lite, men kroppen skriker nej!!


Jobbat och haft praktik nu.. Inte bara praktik där man går bredvid utan jag har en praktik som är som ett prov och psyk test.. De kollar hur jag klarar jobbet och hur jag tänker.. Fick bra beröm idag när jag duschade en tant, och har super bra bemötande.. Men man tar ju in så mycket information hela dagen så man är trött asså..
Jag vill träna!!!
Men denna veckan som kommer är jag fullbokad med dygn..
Tisdag, torsdag och lördag, och praktik måndag.. Och Mikael jobbar när jag är ledig.. Perfektion .. NOT!!


Jaja får stå ut bara.. Snart är det semester!! Då är jag ledig 4 veckor!! Ska bli så jävla skönt!!


Hela helgen har jag haft praktik, och måste erkänna att jag är snygg i sjuksyster klädseln ;) haha..


Idag efter praktiken så åkte jag till mormor och åt lite mellanmål, diskade, bäddade rent, tog fram ett varmare täcke för hon frös, osv..
Sen handlade jag och gjorde lasagne,


Min vikt har stannat av nu .. Gick ner 2,3 kg .. Så nu är det helt stopp när det gäller onyttigt sug, som godis och natur godis!! Och helt så lite socker som möjligt! ... Och mer pw men jobbar så mycket denna veckan så ska försöka tränga in pw's men får mest sköta liten matlåda genom hela veckan ;)..


Imorgon är det praktik 7- senast 12 typ.. Sen hem till mormor, se till att hon får i sig mat och diska osv åt henne, sen på med ridkläderna och iväg till stallet, ta en kort ridtur och sen träna lite barbacka.. Sen hem duscha och vila!
Ska väl försöka ta dessa ca 3.5 km till praktiken gående på morgonen och cykla hem.. :)


Nu ska jag lägga mig i sängen och bara lyssna på musik. Tills Mikael snart kommer hem!


Vi köpte så fina blommor igår!
Vi tog en tur till Skövde och kollade på några kamp matcher på arenan, em är ju där..
Sen åt vi på O'learys som ligger där.. Och det var fan vad dom har blivit sämre, maten var kass!
Min sallad var mest sallad, sallad som var brun, och vitlöksbrödet, som det var ett stort hål i ?!
Och Mikael hamburgare såg ut som en barn meny, och smakade inget vidare heller :/..

Dom har ju varit bra förut, men ska sluta äta där..


Sen åkte vi till plantagen där vi handlade för 750kr :O .. Det sticker iväg fort ;).. Men snyggt blev det :D
Sen somnade vi som två björnar så fort vi la oss i sängen, haha! 20.00 typ ;)..


Får se vad som händer ikväll :P ..


// Carro - lina ;)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina steneros - 20 maj 2013 16:32

Jag har skaffat en mer läsvänlig och roligare blogg, Jag hoppas verkligen ni väljer att följa mig där istället..    www.stenerosa.blogg.se   Varmt välkommna!! =))    ...

Av carolina steneros - 18 maj 2013 23:30

Idag gick jag upp 10.00 och åkte iväg till Skövde för att köra taxi, jag körde in bra idag och kände mig nöjd med timlönen som blev, jag fick jobba hur länge jag ville idag men jag åkte hem vid 19.00 för att träffa Linda som kommit hit över helgen if...

Av carolina steneros - 17 maj 2013 08:25

En dålig sak är att jag blivit röd i halsen och har ont, men äter massa hals tabletter så det ska väl gå över snart.. :) Idag jobbar jag och kör taxi, Min chef ringde precis och meddelade att jag får åka hem till han och byta bil nu när mitt d...

Av carolina steneros - 16 maj 2013 20:48

Kinnekulle är ett väldigt fint ställe att åka runt på, för det är väldigt fint och finns väldigt mycket att titta på.. MEN! Idag åkte vi upp till restaurangen, kinnekulle gården.. Vilket skit ställe?! Trodde de skulle ha bra mat där men herregu...

Av carolina steneros - 15 maj 2013 20:58

Sitter just nu eller jag ligger just nu med den bärbara datorn på magen i sängen och tittar på shrek ^^ Det är en sån otroligt skön film! Och kan inte från gå att jag känner igen mig lite i åsnan :/ haha! Jag måste köpa skavsår plåster imorgo...

Ovido - Quiz & Flashcards