Alla inlägg under maj 2012

Av carolina steneros - 28 maj 2012 17:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carolina steneros - 25 maj 2012 18:48

ja alla vet ju att jag kan vara så jävla klantig ibland.. 

här om dagen när mikael hade åkt iväg till jobbet och jag skulle ta mina nycklar och dra jag med så fann jag inga nycklar, utan gick ut till kian och vad ser jag där?!
jo fan, mina ntcklar inlåsta i framsätet... helt otroligt..


Personal chefen fick komma och hämta mej och mikael fick snabbt skynda sig hem och låsa om vårt hem..

jisses! ..

jaja :P


annars har det väl bara hänt lite smått som att jag har jobbat med taxi väldigt mycket denna veckan och det är så kul, men ni som tänker, " jobbigt, ni kör ju bara bil?!" fuck you! :P
kör med sånt ansvar och va uppmärksam som vi får vara och ta in alla inrtyck osv så får ni se.. jag va helt slut i ögonen och huvudet efter 3 dagar... men nu är jag på igen!.


om tre veckor börjar jag äntligen mitt underbara sommarjobb och det ska bli så skönt! massa pengar och många lediga dagar! ;D


Min mage har lugnat sig igen och känns helt okey, :)


och elvis mage har också lugnat sig och han mår ju bra så jag får hoppas att han fortsätter må bra.. funderar på att klippa honom men vet inte.. vad tycker ni? typ trimma så han bara har 3cm kvar??

säg vad ni tycker!! :)


nu ska jag gå och hitta på något, kanske träffa lindisen


aja får skriva mer en annan dag, hoppas ni läser med gldje, nästa dag blir det massa bilder också! :D


love you johanna och linda!

Av carolina steneros - 18 maj 2012 13:17

Hejsan!


nu har jag arbetat natt en vecka och natten tills idag va hur lätt som helst, inget socker sug och inga trötta ögon =) kroppen vänjer sig snabbt...

Min mage är bättre idag, mycket bättre så det är riktigt skönt! 

nu ska jag snart ut på promenad med Elvis så får vi se om hans mage också är bättre :/..


Inatt var det nästan ingenting att göra så jag har spleat rumble hela natten och börjar få in riktigt fina ord och jag påstår iaf att det handlar om att öva sig bra på det spelet, lära sig se de olika orden och böjningarna.. så nu är det riktigt kul att spela :)

Inatt är det fredag och jag har varit och ätit lunch med Bästaste Linda och anders samt mikael.. jag tog bara salad eftersom det blev min frukost i stort sett.. ;P
Har nu vecko städat och packat väskan för 16.30 är det veckans sista body pump pass med Linda :D
Fan vad det passet ger resultat alltså!

har ni inte provat så häng med..

måndag, onsdag och fredagar! =)


HIttat en låt som taggar mig väldigt mycket.. lyssna på den :)

 Whistle - flo rida !!


ne nu blir det pomenad sen slappa innan gymmet och ytligare ett nattpass 18-04 


Kram på Er..


Johanna ung, nästa gång vill jag följa med dig! puss

Av carolina steneros - 17 maj 2012 12:03

Hejsan svejsan! :)


Inatt kom jag hem ca 04.30 somnade i stort sett direkt, för har varit en jobbig natt, inte så mycket att göra på nått sätt men haft ont i halsen som fan så fått köpa varmt kaffe och käkat halstabletter hela natten, 

jag har ju förstått sen tidigare att tack vare min magsjukdom så kan jag inte äta följande..

* allt för mycket fullkorn 
* stark mat
* Energi drycker
* onyttigt som godis och fett!

 
Nu vet jag även at för mycket halstabletter, gör att symtomen blir värre.. inget ont så att tala om men symtomen kom tillbaka..

så idag springer visst elvis ut och jag inne ;D haha sådan matte sådan hund va ;)


Nu har jag sovit några timmar så nu ska jag ta ett varmt bad, gör iordning mig för att sen vid 16 gå på kalas hos LInda och Anders =)

Linda har ju fyllt 24år som sagt! <3


Jag har inte tid att va sjuk så jag tänker ta det lugnt idag, äta mina bafusin och dricka varmt och äta tårta ;) så ska jag väl må mycket bättre imorgon! det är planen iaf !  


glöm inte att åka taxi ;D


Kram kraaam!  

Av carolina steneros - 16 maj 2012 17:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carolina steneros - 13 maj 2012 19:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards