Alla inlägg under januari 2013

Av carolina steneros - 31 januari 2013 09:33

Åh denna dagen känns så skön..
Jobbar 13 sen apt till 16 sen hem åh laga middag! :)

Sen träning på gymmet ikväll åh sen det jag mest ser fram emot... SOVMORGON!!!
;)
För jag jobbar natt fredag och lördag så imorgon är det jag som ligger i sängen hela dagen!
Eller går väl upp vid 13-14 och gör mat, och ska höra middag och äpplepaj till Mikael han kan värma när han kommer hem och ska va ensam hemma :)...

Ska bli så skönt med några dagarn sängliggandes långt in på dagarna!! :)))...

Jag är så trött.. Blir ju det efter magen varit i obalans!
Men denna gången ska den inte så stoppa upp livet..
Så träning ikväll :D men sovmorgon imorrn! ;D

Jag och Mikael var och åt på resturang igår kväll, på ett fint ställe i Lidköping!
Maten var god men det bästa var att få sitta och bara prata och skratta med Mikael! :-)
Love him!!


Ha en bra dag och en bra helg för er som är lediga! :)

Kramar!

Av carolina steneros - 30 januari 2013 06:05

Gick upp 05.00 idag och kokade ägg och havregrynsgröt och gjorde kaffe till Mikael :) ..
Han börjar jobba 5.55 idag och det gillar han inte så man får ställa upp lite extra de här tidiga dagarna!
Nu har han åkt till taxi och jag ligger i soffan, är ganska trött idag, men magen är bättre idag, puh!

Idag är det jobb 07-15 sen hem åh troligtvis laga mat till mej och Mikael, sen 18.15 är det cardio pass!
Sen sängen!
Behöver återhämtningen och sömnen!

Nu ska jag väl strax göra iordning håret och ta på mig något skönt!

Ha en bra dag!

Och ps, tro inte att jag märker att vissa av er är sura på mej.. Men kom ihåg, jag kanske inte alltid får tiden eller orken att gå hemmifrån men ni har alltid varit välkomna hem till oss...

Av carolina steneros - 29 januari 2013 10:43

Skrev ett helt inlägg ang min start på dagen men raderade allt... Kan inte prata om det och kan inte skriva om det ..
Haha .. Chrons är en sjukdom av psykisk nedtrykning och pinsam vardag!!

Ikväll står det träning på schemat, så hem efter jobbet åh tagga inför en kväll på Atlantica :)..

Kram

Av carolina steneros - 27 januari 2013 09:00

Igår var jag som sagt såå jävla trött, hela kvällen låg jag i soffan, åt blodpudding och till lördagsgodis blev det färska hallon, sesamkakor och Loka, :)

När jag gick in och la mig igår vid 22 så somnade jag direkt, vaknade inatt när Mikael kom hem från jobbet, vi satt och pratade lite smått sen gick vi och la oss tillsammans!

Idag när alarmet ringde så ville jag slänga mobilen åt helvete men eh, gick upp och sen iväg till jobbet! :)

Slutar 14.00 idag och så ska jag hem till min Livskamrat och göra lunch till honom och mig, tror det blir kyckling sallad med vitlöksbröd till :))...

Ikväll skiter jag i vad vi gör men jag vill va där Mikael är, saknat honom...

Imorgon är jag ledig och då ska jag sova ut sen om Mikael jobbar ska jag ordna mat till honom! :)
Annars bara gym bokat på mån kväll :)


Nu ska jag jobba vidare, inte många timmar kvar ;)..

Kraaaaam!

Av carolina steneros - 26 januari 2013 13:58

Jobbade 08-16 igår ( assistent ) sen 19.00-04.00 ( taxi )
Idag 09.30-15.30 ( assistent )

Behöver jag påpeka att kroppen är ganska seg idag..

Åt frukost på lila blå idag, alltid trevligt så sätt, med lite folk omkring en men brödet jag fick idag, det smulade nästan sönder, en tekaka, aja,

Nu är det den sista slutklämmen på jobbet sen ska jag hem,
Min bättre hälft jobbar natt idag med på taxi så jag är själv hemma, men ikväll har jag bara en obokningsbar plan.

Soffläge hemma med uppvärmande ljus och film!
Själv...

Imorgon är det jobb 08-14 ( assistent )

På måndag drar träningen igång igen, mest spinning med tanke på knät men tränar mån-torsdag ifall någon vill ha sällskap på gymmet...


Pyss på er och kom ihåg, ett sms bort :)..

Love you Mike!


/// Carolina :)

Av carolina steneros - 25 januari 2013 21:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carolina steneros - 23 januari 2013 22:41

Idag sov jag och Mikael till 12 tiden, sen åkte vi till Glädje och åt god lunch, blodpudding, MUMS!
Sen åkte vi direkt hem där vi la oss mysigt med fönstret öppet, filt och två täcken, hållandes om varandra, och somnade om, sov till 18.00 typ :P..
Sen blev det lite kvällsmat i soffan, sen tände jag massa ljus i sovrummet, la ut handdukar i sängen, satte på skön lugn musik och sen hämtade jag Mikael..
Han fick en skön helkroppsmassage :))
Det va han värd. <3

Nu blir det en lugn kväll..

Imorgon bitti åker Mikael till en kompis på lite pratstund medans jag ska passa på att träna i gymmet lite.

Sen ska jag göra lunch tills Mikael kommer hem, sen får jag se vad som händer med resten av dagen, :))

Kram på er allihopa :)

// Carolina

Av carolina steneros - 22 januari 2013 14:28

Ja jag hade ju tänkt träna ikväll naturligtvis men efter body pump passet igår är mitt knä inte okey idag, så får vila det och fortsätta imorgon fast med cykel några veckor till, och träna i gymmet, för pass med styrka och massa upprepningar för knät var inte bra :(..

Men ikväll tar jag en hemma kväll med film och gitar hero istället! :) och så ordnar jag mat och kvällsmat till min arbetsamme älskling istället som ska köra hela natten...

Idag har jag hunnit med läkarbesök, tvättat, och nu bleker jag utväxten i håret, Mikael sover fortfarande så försöker smyga här hemma ;)..

Imorgon ska jag och Mikael äta på glädje på lunchen och gotta oss lite mat ute! :)
Jag ska även passa på att köpa bröd där med! Mums!

Annars inget bestämt, vet att Mikael ska fika med en nära vän på toradag dag annars inget bestämt i huset.. Så är det någon son har några idéer eller önskemål så är det bara att säga till :))..

Jag älskar min stora björn till Livskamrat! :))
Han är så kramgo och tryggheten i mitt liv.
Min Mikael :))
Min bästa vän och mitt allt! :)

Hoppas alla mår bra, annars vet ni vart jag finns, gymmet eller ett sms bort.

Kom ihåg, hellre sårad av sanningen än glad av lögnen

// ia-lina

Ovido - Quiz & Flashcards