Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Shrek och en celsius! ^^

Av carolina steneros - 15 maj 2013 20:58

Sitter just nu eller jag ligger just nu med den bärbara datorn på magen i sängen och tittar på shrek ^^
Det är en sån otroligt skön film!
Och kan inte från gå att jag känner igen mig lite i åsnan :/ haha!

Jag måste köpa skavsår plåster imorgon, för jag orkar gå jätte långt nu känner jag men får hela tiden sko skav?!! Hmm.. Så får väl sätta på mej dom som en förebyggande tanke.. Så jag kan gå någon mils pw :)).. Jag gillar verkligen att gå ut och gå, antingen med sällskap eller med hörlurar, så skönt!
Och jag mår så bra efteråt! :)

Min mage mår bättre också när jag rör på mej så, sägs ju att magen sätts igång när man rör sig, och det stämmer! :)..

Imorgon bitti slutar jag jobba vid 10 tiden, då ska jag åka hem och hämta Mikael, för vi ska ut och äta frukost tillsammans ute imorgon! :-))..
Sen får vi se var dagen för mej, rpm pass på kvällen eller en pw eller nått tillsammans med Mikael kanske!
För sen i helgen jobbar jag dagtid och han nätter.. Och jag ska få ta med mej taxin hem både fredag och lördag :)) nöjd!! :D
Det sparar jag disel på!

På lördag kanske vi skulle ut några tjejer och fira Linda på pimps i Skövde, men får se när jag slutar, och hur jag kan ta mej hem från Skövde, får ta tåg eller buss nämligen!
:)..

På fredag kväll blir det en lång promenad på kvällen, med eller utan Adelinn, jag hoppas på sällskap! ;)..

Nu ska jag fortsätta se på filmen och förhoppningsvis börja bli sömnig snart.. Vill ha torsdag nu!! En ledig torsdag!! :))..

Kram på er :))

 
 
pappsen

pappsen

16 maj 2013 17:14

pappa kanske kan hämta kram

http://påts47

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina steneros - 20 maj 2013 16:32

Jag har skaffat en mer läsvänlig och roligare blogg, Jag hoppas verkligen ni väljer att följa mig där istället..    www.stenerosa.blogg.se   Varmt välkommna!! =))    ...

Av carolina steneros - 18 maj 2013 23:30

Idag gick jag upp 10.00 och åkte iväg till Skövde för att köra taxi, jag körde in bra idag och kände mig nöjd med timlönen som blev, jag fick jobba hur länge jag ville idag men jag åkte hem vid 19.00 för att träffa Linda som kommit hit över helgen if...

Av carolina steneros - 17 maj 2013 08:25

En dålig sak är att jag blivit röd i halsen och har ont, men äter massa hals tabletter så det ska väl gå över snart.. :) Idag jobbar jag och kör taxi, Min chef ringde precis och meddelade att jag får åka hem till han och byta bil nu när mitt d...

Av carolina steneros - 16 maj 2013 20:48

Kinnekulle är ett väldigt fint ställe att åka runt på, för det är väldigt fint och finns väldigt mycket att titta på.. MEN! Idag åkte vi upp till restaurangen, kinnekulle gården.. Vilket skit ställe?! Trodde de skulle ha bra mat där men herregu...

Av carolina steneros - 14 maj 2013 22:26

I eftermiddags så blev det lite mys och en prat stund med min underbara bättre hälft Mikael :)) Det är alltid lika skönt att bara va nära honom, han är de viktigaste i mitt liv!! Utan tvekan! Efter vår lilla kvalitets tid så åkte Mikael iväg ...

Ovido - Quiz & Flashcards