Alla inlägg den 2 maj 2013

Av carolina steneros - 2 maj 2013 20:13

Idag vaknade jag på jobbet, och gjorde alla morgonens rutiner sen snabbt hem och byta om, ta på sig lite smink så man iaf såg lite piggare ut!
Sen åkte jag upp till mormor, satt där en timme och bara pratade, om allt möjligt! :)
Sen åkte jag förbi Falköpings bästa fik , östgöta, och köpte med två nybakade och nygjorda frallor, och en kopp kaffe, kl var väl ca 11.15 när jag kom hem med denna goda frukost, väckte Mikael med frukost på sängen,
Han jobbat 12.00 till 21.00 idag, så efter frukost i sängen och lite små prat körde jag ner han till jobbet, och tog tag i min Carro dag'

Åkte först till Skövde..
Jag har behövt ett par saker ett tag men inte velat lägga pengar på de men nu har jag så gott om pengar så känner att det var dags'
Så jag köpte:
# En handväska, perfekt storlek, lagom stor/liten för att ha en dag på stan eller en kväll på restaurangen! :)

# två klockor!
En mer smycke klocka, och en mer varm klocka!

# en tröja jag kan ha i stallet.

# en pyjamas

# en ny bättre plånbok som iphonen plats i :)..

# och en bh och lite små saker.. Nöjd!

Men, hade tänkt rida efter Skövde, MEN !!!
Ser att jag glömt ta med mig ridskor! Va fan?!
Så fick åka till skara direkt, där jag vecko handlade! :)) det är en sån bra butik! :)
Helt klart värt resan!

Sen åkte jag hem, och stor städade lägenheten, bäddade rent med ny tvättat, manglat påslakarn från kemtvätten , det är mys det!

Efter allt detta slit.. Hihi.. Så tog jag mig ett varmt bad och tvättade mig helt ren och len igen!
Nu har jag tagit på mig den nya pyjamasen, skön! Och fixat det lockiga håret, och tagit lite smink och parfym så Mikael ska tycka om mig när han kommer hem nu vid 21 tiden, :)

Imorgon står det följande på schemat!

1) rida
2) pw
3) duscha
4) mormor
5) laga middag! Spagetti och köttfärssås! :) mumma! ;)

Sen fredags mys!!! <3

// ia

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards