Alla inlägg under juni 2012

Av carolina steneros - 28 juni 2012 21:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carolina steneros - 24 juni 2012 10:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av carolina steneros - 5 juni 2012 17:37

Hejsan! = )


Idag har jag arbetat delat pass på taxi, detta innebär att jag körde först 06.30 - 09.00 sen hade jag rast och började sedan köra 12.00 - 16.00 ..

Så på min rast idag var jag väldigt effektiv måste jag erkänna.. följande hände..


Jag kom hem och städade lägenheten så den är jätte fin, bytte även sängkläder, 
sen tog jag cykeln och elvis och drog och vecko handlade på pa's sen till djurmagasinet där vi köpte matskålar till Morris som kommit hem igen..
och efter det tog vi en cykeltur ner genom stan , när vi kom hem var alla mina sysslor gjorda och elvis både rastad och motionerad =)

perfekt..

sen åkte jag och arbetade 4h när jag slutade 16.00 åkte jag och köpte en fin bukett till världens bästa svärmor, som idag fyller 73år, träffade linda och anders där som också fick lite fika och trevligt sällskap av Gerda och Allan =)..


Nu har jag kommit hem och bytt om till idrottskläder för att om några timmar dra mig upp till berget för att träna ett utomhus pass med Atlantica gymmet... huga men det ska bli kul.. dåligt väder ute men jag har ju som sagt bestämt mig nu så det skiter jag i... träna träna bara!


Jag är själv hemma med Elvis och Morris eftersom Mikael är på biltur med sin kompis idag, ganska skönt ibland, bara han kommer hem inatt, sover så dåligt utan honom :/...


skulle sitta vid datorn lite och elvis tyckte väl jag var lite tråkig så han hoppade upp bakom mig på stolen.. och därför bjuder jag på ett kort.. ;) 



och med den bilden tackar jag för idag och avslutar med ett klagomål, dåligt med kommentarer måste jag säga! ;)



Kraaaam! // Carro     

Av carolina steneros - 3 juni 2012 11:37

Idag är det söndag och jag är ledig..
kunde verkligen inte slappna av och stänga av hjärnan inatt så somnade äntligen 03.30 inatt.. usch..

vaknade ganska tidigt och drog mig iväg till gymmet där jag upptäcker att de inte öppnar förens 17.00 på söndagar nu i sommar så det var bara att gå hem igen.. blev rygg, mag och arm träning hemma istället så lite muskler har vi väl tränat iaf.. får bränna fett imorrn på body pumpen! =)..


nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå till svärföräldrarna och hämta hem min cykel, och cykla till mormor där jag ska få söndags middag. Mikael jobbar men ska försöka ta rast vid 13 så han också får lite middag. :) hoppas han kan komma!!


Jag skriker inombords om musik genom mina hörlurar från iphonen men den är ju på lagning så jag får nöja mig med datorn men så tråkigt.. jag ska springa livet av mig när jag väl får min "mp3" igen :)


imorrn jobb 07-16 sen body pump 17,45 =)



Mikael <3

Så som du får mitt hjärta att slå, kommer jag vara med dig till slutet. 

Jag är så glad att du stannat hos mig. 

Jag älskar dig med hela mitt liv. 





  Kram kram på Er .. // Carro 

Av carolina steneros - 1 juni 2012 20:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards