Direktlänk till inlägg 18 maj 2013

Fredag, 24 år och inte alls som alla andra! ..

Av carolina steneros - 18 maj 2013 23:30

Idag gick jag upp 10.00 och åkte iväg till Skövde för att köra taxi, jag körde in bra idag och kände mig nöjd med timlönen som blev, jag fick jobba hur länge jag ville idag men jag åkte hem vid 19.00 för att träffa Linda som kommit hit över helgen ifrån Lund, måste passa på för vi ses alldeles för sällan! :(..
Mamma o pappa kom och hämtade mig i Skövde och jag kände att jag hann duscha iaf innan jag gick bort till cerryl en kompis till oss :)..
Men när jag ska låsa upp hemma så märker jag att jag lyckats glömma kvar nyckeln hem i Skövde :(.

Mikael fick komma och köra ner mej till taxigaraget och där fick jag sätta mig och köra våran bil till Skövde, hämta hem min hem nyckel och sen åka hem igen..
Sååå onödigt och så otroligt tråkigt!
Väl hemma så duschade jag snabbt, sen på med ett par jeans och en tröja, körde ner Kian till garaget igen så Mikael kan ta den hem inatt, och så tog jag taxi därifrån till vår vän.
Satt där i ca 2 timmar, blev trött och kände hur min röst började försvinna mer o mer.. Beställde taxi hem därifrån och nu har jag lagt mig i sängen, vår skööööna säng, med en Loka, mums, kommer somna strax efter detta är skrivet, för jag är så seg..

Nu väntar jag bara på att Mikael ska krypa ner här bredvid inatt, sen imorgon får vi se vad vi hittar på men vi har bokat varandra imorgon iaf <3
Det ska bli kul och skönt! :-)))

God natt!
Och tack för ikväll, så skönt att få se dej lite, Linda <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carolina steneros - 20 maj 2013 16:32

Jag har skaffat en mer läsvänlig och roligare blogg, Jag hoppas verkligen ni väljer att följa mig där istället..    www.stenerosa.blogg.se   Varmt välkommna!! =))    ...

Av carolina steneros - 17 maj 2013 08:25

En dålig sak är att jag blivit röd i halsen och har ont, men äter massa hals tabletter så det ska väl gå över snart.. :) Idag jobbar jag och kör taxi, Min chef ringde precis och meddelade att jag får åka hem till han och byta bil nu när mitt d...

Av carolina steneros - 16 maj 2013 20:48

Kinnekulle är ett väldigt fint ställe att åka runt på, för det är väldigt fint och finns väldigt mycket att titta på.. MEN! Idag åkte vi upp till restaurangen, kinnekulle gården.. Vilket skit ställe?! Trodde de skulle ha bra mat där men herregu...

Av carolina steneros - 15 maj 2013 20:58

Sitter just nu eller jag ligger just nu med den bärbara datorn på magen i sängen och tittar på shrek ^^ Det är en sån otroligt skön film! Och kan inte från gå att jag känner igen mig lite i åsnan :/ haha! Jag måste köpa skavsår plåster imorgo...

Av carolina steneros - 14 maj 2013 22:26

I eftermiddags så blev det lite mys och en prat stund med min underbara bättre hälft Mikael :)) Det är alltid lika skönt att bara va nära honom, han är de viktigaste i mitt liv!! Utan tvekan! Efter vår lilla kvalitets tid så åkte Mikael iväg ...

Ovido - Quiz & Flashcards